wróć | główna

anoriza

nie lubie kotow.
matsabo.fotolog.pl

krasnalowe drzwi!;p
kotyk

przeszkadza mi po prawej cień parapetu P;

/zatkało mnie po przeczytaniu Twojego komentarza ;P specjalnie umieściłam w dziale o mnie jpga z moim zdjęciem. żeby nikt więcej nie robił ze mnie faceta, ani kobiety z mojego faceta. ożesz, nie mogę hahahahahahaha! ;D
zdrajca

skadrowałabym same drzwi i samego kota :)
aka-betti

a ja bylam na plaży oi ogólnei umieram i cos popsułes z wpisywaniem komentarzy i wcale ale to wcale nie widze co pisze no ale coż na czuja pisze sie szybciej haha :D
neutrum

niezbyt:)
breakmynose

ja sie nie zamierzam rzucać...narazie...A to wejscie to do pensjonatu :PP
nobotaak

tak obstawiałam :D
mysli-niepoukladane

i jak niedziela minęła?
kieliszek

zgadza się:D
ten kot z przodu robi efekt:)
lotus-eaters

papier w dwudziestce
papier w dwudziestce
:D :D

:*
leonard

klimat :-)
gusto

mcsoft jest be. firefox albo opera. gotowy do biegu za króliczkiem...? :]
niewygodne

kici kici ;)

/ wnętrzności skanera;d
i odcie firnaki i monitora w szycie od skanera ;)
brakuje mi już pomysłów na zdjęcia :(
gusto

ie? lol
gusto

jak się chce to się da... leń jesteś i tyle.
gusto

zrobić to ja Ci mogę... wiesz co. :]

poszerz go albo fotkę odchudź.
lift-by-lift

ja tez chce nad morze!
smell

w góry!
kotyk

jestem kobietą. ale wybaczam ten komentarz z uwagi na to, że nie wszędzie umieszczam swoją podobiznę ;DDDDD

(;
flov

Jaka zmiana. Jak swojsko i domowo... :) miło...
gusto

coś mię się ten szablon Twój rozjeżdża.
feth

mistrz, jak zawsze.
zalinkuję sobie żeby mi było łatwiej odwiedzać ;-)
mefy

zaczarowane dzrwi:P
foo

szkoda gadać. a tam jak?
horyzontzdarzen

Ja bym zrobiła ostrego kota, resztę ginącą w tle :)
foo

do dupy.
foo

w sumie :)
nathalie

dawna wesja toi toi'a ??
taka bardziej stabilna,nieprzenośna :P

a nad morze to mam za daleko, ale bym się chętnie wybrała..

miłej niedzieli życzę :*
turquoise

nad morze.



):
bourbon

a dziękuje:]
turquoise

uwielbiam czarne koty.
nooo.



/a chujowo tak ogólnie. apf.
foo

też bym chciał. gdziekolwiek.
yae

przewalone. kibelek na dworze? jakaś masakra ;)
kot musi być !
suonce

no tak :P zrezygnowałam z tego kolażu.
mysli-niepoukladane

oby takie było...

a może oby było...

bo mi sie nie chce ;p
mysli-niepoukladane

ja z kserówkami wybieram się na kanapę obok ;p


miłego morzowania :*
mysli-niepoukladane

Tak, o to drugie chodziło.
To pierwsze to tylko tak dla stopniowania napięcia.
Miał chłopak szczęście aby to ująć.

wyspana ;-) 2:30-10:30 ;p
mysli-niepoukladane

Obiecane fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75a9f2ce9ffbbc47.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23785c7149bfd62b.html


szczególnie o tę drugą chodzi ;-)